DIMANAKAH PROFESSIONALISM MEREKA??

0
"4 ahli Puteri Umno cedera dilontar batu" - BHARIAN ONLINE (14/7/2009)
"Manek Urai: Seorang penyokong Pas ditahan, baling batu cederakan Puteri Umno" - BHARIAN ONLINE (14/7/2009)

DIANTARA BERITA YANG KURANG ENAK DIBACA...

Ini kah pelapis-pelapis barisan pemimpin yang PEMBANGKANG banggakan?? Dengan membuat kerja-kerja yang dianggap kurang bijak?? Adakah dengan keganasan dapat menjamin kemenangan yang mereka amat dahagakan??adakah undang-undang dijadikan seperti barang pemainan??Bertindaklah seperti orang yang berpelajaran bukan seperti orang KURANG PANDAI.
Pelbagai persoalan yang timbul bila wujudnya karenah-kerenah yang seperti ini berlaku di setiap Pilihanraya Kecil diadakan. Kami menjadi pelik mengapa mereka suka bertindak diluar batasan dan sanggup menjadi ganas semata-mata untuk memuaskan hati mereka. Selalunya yang menjadi mangsa PUTERI UMNO. Dimana-mana saja ada Pilihanraya Kecil pasti kita akan dengar pelbagai cerita keganasan yang berlaku terhadap kaum wanita terutama PUTERI. Adakah mereka merasakan PUTERI sebagai boneka yang boleh diperlakukan sesuka hati??
INGAT lah wahai PEMBANGKANG, walaupun kami PUTERI, sayap bongsu UMNO. Kami tetap mempunyai kekuatan tersendiri untuk membantu PARTI kami UMNO. Walaupun dicederakan, diugut atau tindakan keganasan lain, kami tetap teguh berdiri bersama-sama untuk memperjuangkan PARTI kami. Kami tidak gentar sedikit pun dengan semua bentuk tindakan KURANG PANDAI itu. Yang pasti, Jiwa kami tetap pada UMNO walaupun apa yang terjadi.

0 comments: