SIAPAKAH DIA UNTUK MENENTUKAN SIAPA YANG MASUK SYURGA

0
BUKIT MERTAJAM: Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat berkata ahli Umno tidak akan masuk syurga kerana parti itu mengamalkan ajaran Islam palsu dari Palestin.

Katanya terdapat perbezaan antara Islam yang didakwah oleh Pas dan Islam yang diamalkan oleh umat Islam daripada kalangan anggota Umno.

"Islam bawah Umno tidak ke mana dan tidak boleh bawa seseorang itu ke syurga. Berdasar perkara itu, saya percaya penduduk di kawasan Permatang Pasir akan memilih calon Pas sebagai wakil rakyat mereka," katanya kepada pemberita di Institut Kemahiran Belia Negara Bukit Mertajam di sini hari ini selepas proses penamaan calon bagi pilihan raya kecil Permatang.

Ulasan:
bagaikan tidak percaya seorang yang beragama islam boleh mengeluarkan kata-kata begitu. Siapakah dia untuk menentukan itu semua?? Ini boleh membawa ke arah FITNAH. Berfikirlah wahai NIK AZIZ sebelum melemparkan kata-kata kepada pengundi-pengundi anda..Tidak perlu menuduh dan berkata-kata sesuka hati. Orang-orang di luar sana, sepatutnya anda brfikir dengan lebih teliti lagi dengan ape yang dilemparkan. Bukan HAK dia untuk menentukan tahap syurga atau tidak. Ingatlah pada Allah yang maha ESA. Segala-galanya terletak di tangan ALLAH SWT. Wallahualam.

ALLAHUAKBAR...

0 comments: