Perarakan Maulidur Rasul Dun Bemban

1
Jasin-Seramai 35 orang Puteri UMNO Dun Bemban telah bersama-sama didalam perarakan Maulidur Rasul Peringkat DUN Bemban. Perarakan yang bermula dari Padang kalam Air, Taman Maju dan berakhir di Masjid Jamek Jasin ini telah dirasmikan oleh YB Datuk Wira Hj Ahmad bin Hamzah Ahli Parlimen Jasin yang merangkap Ketua UMNO Bahagian Jasin.







1 comments:

Anonymous said...

Artikel-artikel dikeluarkan oleh majlis agama Islam mengingatkan umat islam Malaysia tentang haram menyambut hari Kekasih! Malah hal ini telah lama dikhabarkan dan diberitahu supaya ada dalam pengetahuan orang islam.

Tetapi masih ada yang terikut ikut dengan budaya barat,antaranya spoiled brat-spoiled brat Umno! Pada malam hari kekasih itu, ada berita yang terbang mengatakan sebuah kenderaan mewah VW Merah dipercayai milik Aizat Fikri anak MP Kuala Nerus dengan gahnya tiba di Bangsar Shopping Centre bersama siapa lagi kalau bukan kekasih artisnya itu agaknya. Allisa Hishammudin anak kepada naib presiden umno pula kelihatan makan malam bersama seorang lelaki di gardens,adakah satu kebetulan mereka keluar makan berdua duaan pada malam itu, malam valentines?

Yang paling mahal,yang singgah ditelinga kami-kami pemerhati politik pula, ke-esokkan harinya keliahatan Aizat Fikri bermesraan dengan Tiz Zakiah di kawasan subang jaya, apakah tingkah laku anak-anak pemimpin kita ini akan memberi sumbangan dalam memajukan negara?

PUTERI UMNO KENA SEDAR-- HANGPA TUNGKUS LUMUS KERJA UNTUK UMNO, ANAK BOS HANGPA SENANG-SEANG JE BERMEWAH2 DAN LANGGAR MAJLIS FATWA.