JADILAH PENGUNDI BIJAK

3
Sebenarnya tiada isu yang dapat ditimbulkan oleh PAS bagi pilihanraya kali ini di Parlimen Manek Urai. Malahan PAS menolak tanggapan sesetengah pihak yang mengatakan parti itu tidak mempunyai isu. Tapi sudah tentu PAS tidak akan berputus asa dalam mencari isu-isu baru bagi mempengaruhi pengundi-pengundi di kawasan parlimen tersebut.

Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, Pas mempunyai sekurang-kurangnya beberapa isu utama yang parti itu percaya tidak akan mampu dijawab oleh Barisan Nasional (BN).

Isu pertama
- berhubung pengembalian cukai pintu yang sebelum ini dihapuskan di bawah pentadbiran Pas
Isu kedua
- pengendalian projek pembangunan yang tidak membawa manfaat kepada rakyat.

Kami Puteri Bahagian Jasin berharap agar pengundi-pengundi di Parlimen Manek Urai dapat memilih calon dengan bijak. Jangan mudah terpengaruh dengan isu-isu yang mungkin sengaja di timbulkan oleh pelbagai pihak bagi meraih perhatian serta undi di kawasan tersebut. Oleh itu, jadilah pengundi yang bijak bagi menjamin masa depan bangsa dan agama untuk generasi yang akan datang.

Bak kata pepatah orang tua, Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya.

3 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum puan,

Kami bercadang untuk bekerjasama dengan puteri umno untuk mengadakan seminar beladiri wanita. Mudah dan berkesan. Pernah menganjurkan bersama puteri umno sg selisek dan wanita umno kapar. Dikendalikan oleh bekas juara duni dan aktor Master Ruzaidi Ab.Rahman. Harap mendapat perhatian puan.layari ruzaidiabdulrahman.blogspot.com

Anonymous said...

Terima kasih puan atas perhatian yang diberikan.Boleh tak berikan email puan.saya akan attachkan kertas cadangan. terima kasih.

Ahmad Saabun said...

TA Rithaudden minta puteri dibubarkan krn menjadi punca politik wang. Tak kan berdiam diri sahaja/ Baca posting dalam blog saya. Salam